вторник, 21 октября 2014 г.

გაკვეთილი V კლასში

                                
                            გაკვეთილის გეგმა                       


თემა
რევაზ ინანიშვილი ,,უკუღმა დაჭედილი“
სწავლების საფეხური
დაწყებითები, vკლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა
15 მოსწავლე
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
ü  მოსწავლეები ფანტაზიითივარაუდებენ მოთხრობის გაგრძელებას.
ü  დაფიქრდებიან თანატოლის საქციელზე დაშეაფასებენ მას.
ü  შეეცდებიან აღწერონ თანატოლი.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
ü  ტექსტზე მუშაობის უნარის განვითარება.
ü  საპრეზენტაციო უნარის განვითარება.
ü  ფანტაზიის განვითარება.
ü  აღწერის ტიპის  ტექსტის შექმნის უნარ-ჩვევის გამომუშავება.
წინარე ცოდნა
რევაზ ინანიშვილის ბიოგრაფია. მსგავსი საბავშვო მოთხრობები.
ჟესსტ-მიმიკით სხვადასხვა მოქმედებების გამოხატვა. შუძლია თანატოლის აღწერა.
მოსწავლეთა ორგანიზების ფორმა
ინდივიდიალური, ჯგუფებში მუშაობა
მსვლელობა
ü  საორგანიზაციო საკითხები-2 წთ.
ü  საშინაო დავალების შეფასება-6წთ.
ü  მაპროვოცილებელი კითხვები-6წთ.
ü  ჯგუფებად დაყოფა, ტექსტის ეპიზოდებად გაცნობა და ვარაუდების გამოთქმა(როგორ გაგრძელდება)-20წთ.
ü  პერსონაჟების გარეგნობის აღწერა და ჟესტ-მიმიკით მოქმედების გამოხატვა-7წთ.
ü  დავალება: სახლში მოთხრობა თავიდან წაიკითხონ. აღწერონ თავიანთი თანატოლი.-2წთ
ü  შეფასება-2წთ
რეფლექსია
მოსწავლეებმა კარგად იმუშავეს ჯგუფებში. აქტიურობდა ყველა ჯგუფი.თითოეულმა ჯგუფმა თავისებურად გამოავლინა ფანტაზიის უნარი.მოირგეს პერსონაჟების როლი. ჟესტ-მიმიკით გამოხატეს მათი მოქმედებები.
რესურსი
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი, საკლასო დავალების რვეული, კალამი.
შეფასება
განმსაზღვრელი - ჯგუფში აქტიურობა პერსონაჟთა როლების გათამაშება.
განმავითარებელი - შქება
შენიშვნა
გ.ლ-8                            ქ.მ-9
დ.ნ-9                               დ.გ-6
თ.მ-9                                ო.თ-8
მარი, ვახო, გიორგი, მინდია, იოსები - განმავითარებელი








Комментариев нет:

Отправить комментарий