გაკვეთილის გეგმა
თემა
|
რევაზ ინანიშვილი ,,უკუღმა დაჭედილი“
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითები, vკლასი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
15 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
ü მოსწავლეები
ფანტაზიითივარაუდებენ მოთხრობის გაგრძელებას.
ü დაფიქრდებიან
თანატოლის საქციელზე დაშეაფასებენ მას.
ü შეეცდებიან
აღწერონ თანატოლი.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
ü ტექსტზე
მუშაობის უნარის განვითარება.
ü საპრეზენტაციო
უნარის განვითარება.
ü ფანტაზიის
განვითარება.
ü აღწერის
ტიპის ტექსტის შექმნის უნარ-ჩვევის გამომუშავება.
|
წინარე ცოდნა
|
რევაზ ინანიშვილის
ბიოგრაფია. მსგავსი საბავშვო მოთხრობები.
ჟესსტ-მიმიკით სხვადასხვა მოქმედებების გამოხატვა. შუძლია თანატოლის
აღწერა.
|
მოსწავლეთა ორგანიზების ფორმა
|
ინდივიდიალური, ჯგუფებში მუშაობა
|
მსვლელობა
|
ü საორგანიზაციო
საკითხები-2 წთ.
ü საშინაო
დავალების შეფასება-6წთ.
ü მაპროვოცილებელი
კითხვები-6წთ.
ü ჯგუფებად
დაყოფა, ტექსტის ეპიზოდებად გაცნობა და ვარაუდების გამოთქმა(როგორ გაგრძელდება)-20წთ.
ü პერსონაჟების
გარეგნობის აღწერა და ჟესტ-მიმიკით მოქმედების გამოხატვა-7წთ.
ü დავალება:
სახლში მოთხრობა თავიდან წაიკითხონ. აღწერონ თავიანთი თანატოლი.-2წთ
ü შეფასება-2წთ
|
რეფლექსია
|
მოსწავლეებმა კარგად იმუშავეს ჯგუფებში. აქტიურობდა ყველა ჯგუფი.თითოეულმა
ჯგუფმა თავისებურად გამოავლინა ფანტაზიის უნარი.მოირგეს პერსონაჟების როლი. ჟესტ-მიმიკით
გამოხატეს მათი მოქმედებები.
|
რესურსი
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი, საკლასო დავალების რვეული, კალამი.
|
შეფასება
|
განმსაზღვრელი - ჯგუფში აქტიურობა პერსონაჟთა როლების გათამაშება.
განმავითარებელი - შქება
|
შენიშვნა
|
გ.ლ-8 ქ.მ-9
დ.ნ-9 დ.გ-6
თ.მ-9 ო.თ-8
მარი, ვახო, გიორგი, მინდია, იოსები - განმავითარებელი
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий